Huh, hieman erilainen viikonloppu takana, vaihtelua olinkin jo pidemmän aikaa kaivannut. Pieni riidanpoikanenkin saatiin äijän kanssa viikonlopun vietoista kyhättyä. Istun viikot työttömänä kotona tekemättä mitään ja näkemättä ketään (kaverit muualla opiskelemassa) ja odotan vain miestä pulpetin äärestä kainaloon. Hän taas viettää viikot kaukana opiskellen, joten haluaisin vkloppuisin vain olla ja maata kun minä olen "saanut" sitä tehdä taas koko viikon. Ok, kyllähän minä sen ymmärrän ettei aina voi jaksaa heilua, mutta kun pari kolme kuukautta jo ehti vierähtää vain ollen, niin olin jo aivan turhautunut ja kiukkuinen.

No, nyt sitten perjantaina vihdoin lähdimme liikkeelle. Kävimme katsomassa Martina Aitolehtee ja Dazzling ladiesejä, jotka kylläkin olivat melkonen pettymys :D eipä edes äijä jaksanut niistä innostua, kuulemma vain myötähäpeän tuntoja herätti kun ei ollut edes yleisöä tytöillä. Samana iltana piti mennä katsomaan strippaajaa, mutta kyseinen paikka ei ollutkaan auki :o

Lauantaina päätimme sitten ottaa stripparin missaamisen takaisin ja lähteä illalla tissibaariin, lähinnä mun tahdosta. Matkaan lähdettiin viiden hengen voimin, sillä äijän sisko ja veli naisineen tuli mukaan. Baariin saavuttaessa olin vielä täysin selvinpäin ja v*ttuuntunut veljen ja naisen seurasta, ne kun tuppaavat humalassa olla hieman rasittavia vaikka selvinpäin ovatkin mukavaa seuraa. Tiskille vaan suoraan ja parit shotit drinkin kera, niin johan lähti.

Istuimme pöytään ja pian ensimmäinen tankotanssija jo tulikin. Oli pokassa pidättelemistä kun neito oli niin pitkä, että potkaisi pari kertaa vahingossa kattoa :D Mietin hiljaa itsekseni esityksen aikana, että 'Hyvänen aika, tästäkö maksettiin parikymppiä?", mielestäni olisin itsekin suoriutunut paikoin seksikkäämmin. Seuraavan naisen astuessa tangoille, tajusin kuitenkin että ensimmäinenhän oli ollut hyvä! Mies saikin sitten ensimmäiselle sujauttaa stringeihin vitosen ;)

Seurueemme ei onneksi ollut paikasta järin innostunut ja pian jäimmekin kaksin tissibaariin. Sitten teimme sen mitä olin jo odottanut, etsimme käsiimme hyvän näköisen naisen, maksoimme viisikymppiä ja menimme private show -huoneeseen. Hieman yllättyneen oloinen tyttö oli kun molemmat halusimme katsomaan esitystä.

Privahuoneessa sitten varsinainen itsetunnon kohoaminen tapahtuikin. Kun hame valahti alas, tajusin että alastomat ihmiset ei todellakaan yleensä ole seksikkäitä. Tyttö oli ok ja todella mukava, mutta tunsin sillä hetkellä itseni todella seksikkääksi. Hieman ehkä ilkeästikin mietin, että minä olisin kekseliäämpi, voihkisin enemmän ja minähän olen ok kunnossa! Ei siis tyttökään minkään pahannäköinen ollut, mutta ammattinsa puolesta luulisi olleen paremmassa kunnossa. Vielä kun huomasin ettei äijällä seissyt, olin salaa tyytyväinen. Toisaalta sen rahan edestä olisi kyllä saanut seistäkin :D Äijä tahtoi minut mukaan, mutta olikin sitten hieman vaivautunut eikä oikein uskaltanu esittää tytölle toiveita. Minä sitten komensin, että nythän toivot ja sai äijä sitten lyhyen sylitanssin, sen aikana sentään näkyi pikkumiehessäkin elonmerkkejä :p Pois lähtiessämme äijä kuitenkin sanoi, että olihan tuo hieman pettymys, ja taas itsetunto kohosi. Sen ja alkoholin ansiosta seuraavassa tavisbaarissa tulikin tanssittua lavalla ensimmäistä kertaa :p

Yhteenvedoksi siis; nostin itsetunto stripparin avulla. Voinkin lämpimästi suositella itsetunnon kohotusta kaipaaville naisille tissibaareja, yksin tai yhdessä. Jos ei miestä halua mukaan niin yksin voi mennä katsomaan ja ottamaan oppia makuuhuoneen puolelle ;)